سایت دورهاتو به نقل از خودرو تک، همانطور که در خبرهای اخیر شاهد ممنوعیت درج قیمت خودرو در سایتها بودیم. نوع دیگری از فرایند 

خرید خودرو و فروش خودرو و درج آگهی قیمت خودرو در بستری جدید شکل گرفته اند. این فرایند جدید در رسانه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام بوده است در حالی که نظارتی بر روی آنها نیست. و این موضوع با اهداف و ت‌های ملی نظام و شورای عالی فضای مجازی مغایر است.

قیمت خودرو در فضای مجازی

بر اساس گزارش منتشر شده نشان می دهد؛ بیش از 600 هزار نفر که به دنبال خرید و فروش خودرو بودند، در مدت زمانی که درج قیمت خودرو در سایت ها ممنوع بود به دنبال کانال های غیر شفاف تلگرام و اینستاگرام رفته و از فضای قانونمند و شفاف بازار خرید خودرو و فروش خودرو دور شدند. سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مچازی با ارسال این گزارش به مراجع مرتبط امیدوار به برگزاری جلسه ای درباره بازگشت قیمت خودرو به سایتها شده است.

برگزاری جلسه برگرداندن قیمت خودرو در سایت

رضا الفت نسب، اظهار می کند عده ای علت کاهش قیمت خودرو را حذف درج آگهی خرید و فروش خودرو و قیمت خودرو در سایت ها می دانند. اما وی بیان کرد؛ قیمت خودرو تابع دلایل مختلفی اعم از قیمت دلار و نسبت عرضه و تقاضا در بازار فروش خودرو و خرید خودرو بوده است. در حالی که برخی با غرض ورزی تنها به متهم کردن سایت های درج آگهی روی آوردند. در این میان برخی در فضای مجازی نام برده که نظارتی بر آن نیست قیمت خودرو را تا بیش از 30 میلیون تومان بیشتر از قیمت واقعی اعلام کرده اند. وی افزود امیدواریم در هفته آینده جلسه ای جهت بازگرداندن درج قیمت خودرو به سایت ها باشم.



مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها